Akční vozy

Předváděcí vozy

Skladové vozy

Ojeté vozy

ŠKODA CITIGO iV a SUPERB iV


Vstupte se značkou ŠKODA do doby eMobility!!!

img

 

ŠKODA CITIGO iV a ŠKODA SUPERB iV symbolizují vstup značky ŠKODA do věku eMobility.

ŠKODA CITIGO iV

Když se elektromotor zkombinuje s městským vozem, je výsledkem dokonalá symbióza.

Nasednete, odjede do práce nebo na nákupy, kde obvykle zůstanete dost dlouho na to, aby se vůz stačil dobít, a pak se vrátíte domů, v klidu a v pohodě. Bez stresu kvůli vybitému akumulátoru, bez emisí, bez starostí - to je vůz ŠKODA CITIGOe iV.

Model CITIGOe iV pohání elektromotor, který většinu času dodává výkon 61 kW. Při rozjezdu je hned od začátku k dispozici maximální točivý moment 212 Nm. Díky širokému rozsahu provozní rychlosti si elektromotor vystačí s jednostupňovou převodovkou. Podle měřicího cyklu WLTP má model CITIGOe iV dojezd na jedno nabití přibližně 225-274 km. CITIGOe iV lze nabíjet buď z normální AC zásuvky, nebo na výkonnějších DC nabíjecích stanicích, protože má schopnost CCS, tj. standardně je tento model v rámci úrovně výbavy Style vybaven zásuvkou pro AC a DC i s kabelem.

CITIGOe iV lze snadno ihned rozpoznat díky názvu ŠKODA provedeného v jednotlivých písmenech a znaku iV na pátých dveřích. Menšími designovými úpravami prošel i předek vozu, takže má CITIGOe iV nový nárazník a mřížku v barvě karosérie. Rovněž má nová vnější zrcátka se zabudovanými směrovkami. V interiéru upoutá na první pohled modernizovaná přístrojová deska. Dalším novým prvkem je ambientní osvětlení.

ŠKODA SUPERB iV

Na druhé straně model ŠKODA SUPERB iV - první plug-in hybridní elektromobil ŠKODA. V hybridním pohonu se snoubí výhody elektromotorů a tradičních spalovacích motorů, takže nabízí režim plně elektrického pohonu, ideálního pro jízdu ve městě, a současně poskytuje dostatečný dojezd pro cesty na delší vzdálenosti.

Nejmodernější hnací ústrojí není jedinou výhodou vozu SUPERB iV. Vedle toho se chlubí například infotainmenty nejnovější generace (MIB3) a exkluzivními funkcemi, které jsou k dispozici výhradně u tohoto provedení modelu.

Pod kapotou každého vozu SUPERB iV se nachází motor 1.4 TSI doplňovaný elektromotorem, který dodává systému maximální výkon 160 kW a točivý moment až 400 Nm. Toto hnací ústrojí je vždy spárováno se zbrusu novou šestistupňovou převodovku DSG se třemi spojkami. Vzhledem k použití hybridního hnacího ústrojí je SUPERB iV o více než 200 kg těžší než provedení s motorem 1.5 TSI a sedmistupňovou převodovkou DSG.

Hybridní pohon funguje ve třech různých režimech: E-mode, SPORT a Hybrid:

    • Režim E-mode zajišťuje pohon pouze elektřinou a neuvolňuje do atmosféry žádné znečišťující látky. Dojezd v tomto režimu je 55 km a maximální rychlost 140 km/h. 
    • Režím SPORT je určen ke sportovní jízdě. V tomto režimu využívá vůz maximálního možného výkonu benzínového motoru i elektromotoru a současně sportovního nastavení podvozku a řízení, jak je tomu u ostatních modelů ŠKODA se systémem volby jízdního režimu
    • V režimu Hybrid využívá vůz souběžně oba motory. Řídící jednotka neustále vyhodnocuje jízdní situaci a automaticky mezi nimi přepíná. K dispozici je intuitivní nabíjení baterie. Řidiči si sami manuálně určí, zda chtějí aby se akumulátor dobíjel, vybíjel nebo zůsta na aktuální úrovní nabití. V tomto režimu ujede vůz na jednu nádrž až 850 km.

 

Přijďte si osobně vyzkoušet nové elektromobily značky ŠKODA a vstupte s námi do doby eMobility.

Těšíme se na Vás

Tým prodejců Porsche Olomouc

 


Zpět do archivu